Reklamacja towaru

 
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

Opis procedury reklamacji 

1.     Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a)     pisemnie na adres: ul. Warszawska 229B, 05-092 Łomianki,

b)     w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@ftmgroup.pl;

2.   Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 
      a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 
      b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
      c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
      d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 


4.   Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5.   Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

 

Pobierz przykładowy formularz reklamacyjny

 

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl